markstrom

Direktlänk till inlägg 4 april 2010

Trött

Av Samanta Markstrom - 4 april 2010 11:17

Go morron !! i går hade jag o michelle skit kul vi åkte dresin typ 5  timmar var skit kul åkte till skagersvik o så var dee en skit stor snö hög o där så sa roger att jag skulle stanna innan men jag sa nee man provar alltid vi kom igenom halva snöhögen sen ser man hur michelle flyger framlänges skit kul o jag börja skratta som fan o sen typ 15 sek efter ser man roger flyga rakt i snöhögen o jag skratta ännu mer o han fick damp !!!    haaha o i dag ska vi elda påskbrasa o åka lite dresin kanske !!:D o sen ha skit kul grilla kasta ägg o  lite till:D

men ska gå ut en stund nu herra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samanta Markstrom - 13 april 2010 20:18

.Heeeeeeeeeeej!!<33 fy miig i gen var ett tag sen jag logga men glömmer deet är så möe o göra te.x läxor o massa mer örk skirva jaaja en bar vecka har dee vert alla fall i går så när vi hade slutat skolan så åkte jag hem o blocka fram riskläder se...

Av Samanta Markstrom - 9 april 2010 22:45

Nuu har jaaah inte bloggat på ett tag i gen men i daah gick jaah mee fanny net tee ica o sen skulle vi meed budden hem men vi ångra oss o gick av så drog vi till rampen o där va typ Aeneas.Dennis,richard och tobbe o dee är skit duktiga på att skata...

Av Samanta Markstrom - 2 april 2010 17:17

Heeeej fyy miig igen har inte bloggat på ett tag men men Har vart hos stöd fam sen ons-idah o i morgon blir dee tee VARGÖN! tröök skitta i bil hundra är lr nått jag vill ju åka till skåne  på påsk !! Aja vi hörs! ...

Av Samanta Markstrom - 26 mars 2010 21:02

Tjennixen bloggisar har inte bloggat på as länge nu fy miig !! i veckan har dee väll vart bra var o kolla på skolbio ^^VARG^^ den var så där:S O onsdags när ja skulle göra läxan var jag såå trött att  ja somna .Heehe. sen i går färga ja håret b...

Av Samanta Markstrom - 21 mars 2010 19:04

Heeej Har vart hos stödfam i helgen :( Hade datan med miig men de har inte internet så kunde inte blogga .har inte gjort så möe i dag heller kom hem för typ 2 timmar sen lr nått ! ska kolla på ponnyakuten nu typ sen blir dee wipeuot o äta mellan ponn...

Presentation

Sammy
LOVE FRIENDS


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards