markstrom

Alla inlägg under mars 2010

Av Samanta Markstrom - 26 mars 2010 21:02

Tjennixen bloggisar har inte bloggat på as länge nu fy miig !!

i veckan har dee väll vart bra var o kolla på skolbio ^^VARG^^ den var så där:S

O onsdags när ja skulle göra läxan var jag såå trött att  ja somna .Heehe.

sen i går färga ja håret brunt !!! kul kul ar inte fått många komentarer i dag då men !!!Men fick en i morse så fort jag kom in på skolan Av Fanny bergström Taa av DIIG luvan nu !!! Heeha

o i dag var dee skit kul i morse när jag kom till skolan så var typ miki via fille molina felix graci james där o höll på iu deras klassrum för sofia fyllde år ^^deras lärare^^

O dem fick tårta o sjöng o massa ....! sen på engelskan så knaka dee på dörren så gick sofia  o öppna o då stod alla hennes gamla elever ^^typ alla tjejer^^o sjöng var skit kul i dag !!

sen var jag meed fille o sofie vi har kollat på luftslottet som sprängdes ^^ägde fett^^sen gick vi tre ut o gick var skit kul för jag o fille fick värsta dampen o typ lekte gansta as kul faan !! sen kom mamma typ 20 i 8 så drog vi till ica såg en as snygg kille där o nu sitter jag här o chattar med underbara miki !!

Av Samanta Markstrom - 21 mars 2010 19:04

Heeej Har vart hos stödfam i helgen :( Hade datan med miig men de har inte internet så kunde inte blogga .har inte gjort så möe i dag heller kom hem för typ 2 timmar sen lr nått ! ska kolla på ponnyakuten nu typ sen blir dee wipeuot o äta mellan ponnyakuten o wipeuot! så bloggarväll sen o berättar hur dee gick o så men puss puss på er Herra!

Av Samanta Markstrom - 18 mars 2010 17:43

Heeeejsan!! är mee linda snart kommer pizzan o då blir de gött .... sne vette faan va vi ska göra  aja meen hörs sen puss!!<33

Av Samanta Markstrom - 17 mars 2010 18:53


  Tjeenixen ! i dag har dee vart en bra daag då jossephine har spåt miig o simon skit coolt !o gött att veta att han inte var sur på  miig också Heehe!


Duu är bäst simon!<33


Herra så länge!<33 puss

Av Samanta Markstrom - 16 mars 2010 20:44

Heeeeeeeeejsan alla bloggisar nu har jag duchat o nu sitter jag är o är skit trött o är lite små less på diig nu !! men men bloggar lite mer i morgon herra!!pusspuss<33

Av Samanta Markstrom - 16 mars 2010 11:45




Min första bild yippie!!

Av Samanta Markstrom - 16 mars 2010 11:37

Tjenixen nu har jag skaffat en ny blogg för jag kunde inte gå in på min andra !!


Jag sitter här mee soffi o ska snart städa rummet  sen nån gång typ  5lr så kommer  fanny hem o då ska jag hon o hampus va o a kul =) men måste börja städa nu herra!!

Frösten händer hos er i dga dååå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sammy
LOVE FRIENDS


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards